May 5, 2009

几十年前的今天~母难日

可爱的同事们(曾/黄/何)送了我一个蛋糕
因为好吃
所以得以在此留影

哈哈

谢谢谢谢


还有啊
谢谢老妈在以为怀了个boy boy那里知道摆乌龙后
还是不辞劳苦的把我生了下来
然后
希望我没有让您失望呵


也谢谢
所有亲朋好友们的祝福
(面子书/电话/电邮/sms/IM/skype等等等等)
我很感恩认识了你/妳们

我幸福满满的啦



最后
想告诉那些可能在数蜡烛的人
实际上蜡烛没有那么多
是我的相机坏了

所以不要数了
understand?


:-D


9 comments:

y.fp said...

老姐妹,只sms你好像太不够意思了,不在FB写祝福因为....,你明白的。

幸好你写新贴了。

再次祝福,生日快乐。

我想你一定很快乐,我看到那么多一堆的蜡烛也非常快乐,hihihi!

Grass said...

你生日了。也写新帖了。祝你生日新帖快乐。

CL said...

FP,
看到那么多蜡烛让妳快乐厚?哈哈!
咱们现在可是平起平坐了。
今天是很心血来潮+匆匆忙忙的在写啦!
怕是那份感动过了有效期限就懒得写了。
FB那边,我想我明白的。
希望思安安息。


Grass,
哎!你终于来了!欢迎,欢迎!
真是纸包不住火啊,哈哈!
谢谢你的祝福,但这恐怕只是我一年三帖里的其中一帖哦!
我还是比较喜欢去逛别人的部落格,
比如你的。。 :-)
所以你要不停不停的写下去,知道吗?

lyss said...

很高兴你终于铺头了!
听到你过了一个那么高兴的生日,真替你开心!
Happy Birthday!

CL aka 缩头乌龟 said...

Lyss,
啊!快点,快点,快来不及了!
我要在5/5这天回复你啊!!
谢谢妳的祝福。我很珍惜。

ck lam said...

Hi CL, Thank you very much for taking your time to visit my food blog :) I really appreciate your visits.

As Mother's Day is round the corner, I take this opportunity to wish you ...HAPPY MOTHER'S DAY

Hope you have a great time with your family.

CL aka Charlene said...

Hey! CK, i'm so overwhelmed with surprises that you visited.
Thank you for visiting, i just love your food blog, the pictures are so awesome they make me drool. haha!

and yes, Happy Mother's Day to you, too.

Anonymous said...

Hey CL, finally you came home. I thought that you were going for long2 vacation...

Remember that i welcomed you to the club the other day, the candles on the cake certified your entrance, haha...

Cheers...


Kuang

CL aka 不要认老 said...

Kuang ah, thank you so much for visiting. anyhow this is only my villa that i don't tidy up too often. haha!

told you to ignore the candles liao maa..

:-P