Oct 11, 2008

纸上谈兵

me: which one to bring to school tomorrow?

Shu: I want to bring this {===}

me: what about the "pao" from Ah Ma's house?

Shu: I do want already.
Because i have this {===}

me: ok, then

Shu: ya hoooooo

前几天 因为舌头又生疮了
讲起话来会痛得让人飙泪
所以和舒就有了以上
的"对话"

好笑的是,她后来又加了一句
"那个包jiu(就)给尔(你)吧!"

厉害呗?


2 comments:

y.fp said...

很可爱!!
可爱及了!!
我期待公主也能与我有这样的交流...!
但我不要嘴巴痛!
哈哈。

CL aka Charlene said...

别酸我了啦!
我也不要的,好不好?

:)