Aug 19, 2009

Birthday present

This morning, asked Auntie I.B. about what to bring on Jie's birthday when I sent her there. Then auntie told me what happened yesterday.

Yesterday.
Auntie : "Your birthday is coming soon, auntie will buy you a book as present."

Jie : "Don't want. I want box one."

Auntie : "Okay then, I'll buy you a book then put it in a box and give it to you."


Jie (thought for a while) : "I want big book har."


:-D



(在做“好好吃”的样子) :-)

9 comments:

wpyong said...

看短片後,很有趣,你女兒的表情很可愛,這是大還是小女兒?

CL aka Charlene said...

这是小女儿。
短片是她去年生日时拍的。
她比较鬼马,常常把人逗笑。

wpyong said...

她的臉很像你小時候,不過身材,不像。

CL aka Charlene said...

哈哈哈!
我也希望她和她姐姐的身材永远都不要像我的。

可是啊可是,听说我小学二年级之前的身材可是保持得很好的哦。。(冒汗)

yfp said...

认识你在二年级之前,唉!你身材好时都没机会让我看到,哈哈哈!

yfp said...

sorry,是之后,写错!哈哈哈哈哈哈!

Anonymous said...

hahhaaa... she's very very cute..!!
什么样的蛋糕都变得chin hoh jiak..!!

小草

Life Traveller said...

kawaii

老帅哥 said...

Jie, 我教你,要Bank Book才实际。和你老妈说里面的数目每年都要加一个零在后面!!